Cara Besarkan Zakar Dengan Bazooka Pills USA

Ramai orang bertanya cara besarkan zakar yang paling cepat dan berkesan. Admin kongsikan cara besarkan zakar lelaki dengan menggunakan produk bazooka pills usa. Untuk pengetahuan anda, dari segi kecepatan, bazooka pills bukanlah memberikan hasil yang cepat, akan tetapi admin lebih sukakan pil bazooka ni kerana ia memberikan hasil yang berkekalan.

Ramai orang mencari solusi cara besarkan zakar dengan cepat, tetapi pada admin, hal ini adalah mengarut sama sekali. Carian ini terjadi kerana ia adalah permintaan nafsu anda sendiri. Tanpa memikirkan kesan buruk jangka panjang sesuatu produk. Memang ada produk yang mampu panjangkan zakar dengan cepat seperti pam zakar. Namun banyak kesan buruk akan terjadi seperti sukar menahan kencing dan zakar susah tegang full.

Perkara ini terjadi kerana pam zakar memaksa zakar dipanjangkan. Apabila angin dikeluarkan dari balang, isi balang pam zakar akan diisi dengan zakar. Ini adalah satu kaedah paksa zakar anda mengembang dan memanjang.

Akan tetapi apabila anda berhenti pam, selepas 1-2 bulan zakar akan kecut lebih kecut sebelumnya. Maksudnya katakan sebelumnya zakar anda 3 inci, lepas 2 bulan pam anda dapat 3 inci. Total sudah 6 inci. Admin sendiri pernah alami. Selepas 2 bulan berhenti pam, kesan zakar besar sudah tiada lagi. Tetapi menjadi lebih kecil dan pendek. Bila diukur admin kehilangan 3.5inci. Rupa-rupanya jika anda nak pilih pam, anda kena pastikan sentiasa gunakan pam sekurang-kurangnya 5x seminggu dan kena sentiasa pakai.

Cara Besarkan Zakar Sebenar

Untuk dapat batang besar dan panjang memang ada, tetapi caranya perlukan masa dan insyaallah memang berkesan untuk beri kesan yang berkekalan. Caranya adalah dengan menggunakan bazooka pills usa dan juga minyak lintah gunung tok ayah.

Admin asalnya mempunya saiz zakar sekitar 3.5 inci sahaja. Nak kata panjang, memang tak cukup sebab admin pernah baca yang lelaki perlukan sekurangnya 4 inci kepanjangan zakar untuk menghamilkan wanita. Masa ni sesudah bergelar pengantin baru. Semasa bersama nampak tanda-tanda tidak puas di kedua-dua belah pihak. Admin cari solusi. Pelbagai, dari yang murah hingga yang mahal.

Ada yang suruh guna minyak lintah, ada yang suruh guna pam dan ada juga yang suruh pergi urut batin. Macam – macam. Jadi mula-mula admin cuba solusi murah, dan dapati kesannya sekejap ada, sekejap hilang. Kemudian cuba pula pergi berurut batin. Memang best, badan rasa ringan dan zakar kita di pegang – pegang dan di urut zakar. Tetapi masalah zakar kurang sempurna masih tidak hilang.

Diperkenalkan Dengan Bazooka Pills USA

Masa mula-mula kenal bazooka usa ni, memang ini pertama kali saya mencuba solusi cara besarkan zakar dengan produk makan. Saya bukannya apa, saya tak yakin bagaimana tanpa sentuh zakar saya, tetapi ia boleh membesar. Berbeza dengan pam atau minyak lintah ia memang ada menyentuh barang kita sehingga boleh modify saiz. Sebelum kahwin dulu saya ada juga gunakan minyak lintah untuk besar dan panjangkan zakar.

Dapat penambahan dalam 1inci sahaja masa guna minyak lintah. Bila minyak habis, dalam 2 bulan tengok zakar mengecil balik kepada saiz 3.5 inci. Bila kahwin, bawa saiz zakar 3.5 inci sahaja dan kepuasan dalam berumah tangga tiada. Maklumlah masa baru kahwin, main pun tak pandai lagi.

Bazooka Pills USA Bantu Besar Dan Panjangkan Zakar

Semasa baru berkahwin, saya beli pam zakar. Ia beri 2 inci menjadi 5.5 inci zakar saya selepas sebulan menggunakannya. Akan tetapi saya dapati saya sukar nak tahan kencing disebabkan perlu mengepam zakar. Apa yang terjadi, apabila angin dalam zakar berkurangan dengan banyak, zakar menjadi tertarik kedalam pam. Masa yang sama pundi kencing juga tertarik sama. Ini memberi masalah sukar tahan kencing. Jika sedang memandu dalam jem atau hujan memang sampai terkencing dalam kereta.

Jadi saya banned habis-habisan penggunaan pam zakar. Dan saya menasihatkan anda agar lupakan solusi yang ditawarkan pam zakar. Lagi pun hasilnya tidak cemerang. Akhirnya saya terpaksa berjumpa doktor untuk mendapatkan rawatan pula. Dan lepas 2 bulan, saiz 3.5 cm kembali semula. Memang frust la.

Masa mula – mula makan bazooka, seingat saya sekitar bulan ke 3 saya berkahwin. Masa ni memang hajat nak besarkan zakar pun ya, nak timang cahaya mata pun ya. Tekanan orang sekeliling yang bertanya dah ada isi ke, merancang ke dah kerap kedengaran. Sebenarnya kerana zakar tidak cukup panjang dan mungkin juga sperma kurang baik.

Melalui pembacaan saya, bazooka usa mempunyai Vitamin E yang bersamaan dengan memakan 13 biji telur ayam. Itu baru sebiji, sedangkan bazooka perlu dimakan 2 biji sehari. Awalnya saya makan 2 biji sekaligus tetapi badan rasa tak sedap dan sedikit panas. Sebenarnya berpunca dari kurang meminum air masak. Selepas mengadu dengan seller, beliau sarankan makan sebiji pagi sebelum sarapan dan sebiji lagi sebelum makan malam. Pengambilan vitamin E akan membantu menambah air mani.

Akhirnya saya tidak mendapat kesan sampingan bazooka lagi kerana tidak lagi ambil 2 biji sekaligus dan meminum banyak air masak. Air masak ini membantu mengeluarkan toksik didalam badan melalui air kencing. Jika kurang minum air, toksik ini akan berkumpul didalam darah dan membuat anda pening, demam dsb. Itu sebabnya kena banyak minum air.

Hasil Makan Bazooka USA Selama Sebulan

Saya dapati, tanpa berbuat apa-apa, zakar saya membesar sedikit. Sikit sangat dan kurang 1cm. Tetapi saya berpuas hati kerana takde sentuh pun zakar tetap membesar. Apa yang perlu dilakukan adalah teruskan memakan bazooka pills usa. Saya ada juga bertanya dengan seller tentang pembesaran sekitar 5mm sahaja yang sedikit sangat.

Katanya kena makan berterusan dan ada cara untuk cepatkan pemanjangan zakar. Katanya cara yang akan dikongsikan ini merupakan cara yang sangat berkesan apabila digabung bersama bazooka usa. Katanya dengan guna minyak lintah pada minggu ke 3 makan bazooka. Katanya setiap hari perlu diurut selepas berlaku pembesarkan zakar yang sedikit disebabkan makan bazooka usa.

Bersesuaian dengan situasi awak yang dah dapat besar sedikit lepas sebulan makan bazooka, masa ni ada baiknya awak sambung makan bazooka dan urut minyak lintah selama 10 hari berturut-turut, setiap malam sebelum tidur. Tidak perlu basuh, esoknya baru dibasuh. Jelas seller tersebut.

Hasil Selepas 10 Hari Urut Zakar Dengan Minyak Lintah Dan Makan Bazooka USA

Hasil lepas 10 hari sangat menakjubkan. Sebenarnya pada hari kelima saya dah teruja dan teruskan mengurut sehingga hari ke 10. Saya mendapati zakar menjadi panjang 2cm. Tetapi zakar yang sedikit besar tu hilang.

Saya tanya lagi dengan seller, kenapa gemuk sikit tu tiba – tiba hilang?

Jawabnya, kerana isi yang menggemuk itu dialihkan menjadi panjang semasa mengurut zakar.  Maksudnya isi yang membesar pada batang zakar ditolak supaya memanjang? Tanya saya lagi.. Ya jawabnya lagi. Katanya perlu makan bazooka 3 botol keatas untuk lihat kesan yang benar – benar baik.

Saya Tak Tau Nak Gelak Ke Nak Marah..

Mula-mula saya dapat besar dan panjang sekata dalam 5mm. Kemudian lepas urut zakar, besar tu hilang dan jadi panjang 2cm. Sedangkan saya nak dapatkan besar dan panjang serentak.

Menurut seller, bayangkan jika saya nak 1 inci (2.5cm), saya perlu makan 5 botol bazooka. Kalau 2 inci dah tentu 10 botol bazooka. Bermakna kena sediakan banyak modal. Betul juga katanya. Kemudian kata seller tersebut. Biasanya 3 botol boleh dapat 5cm ke 7cm. Biasanya penambahan 3 inci dah cukup bagi rata – rata pelanggan.

Kemudian nak dapatkan besar, menurutnya hanya perlu makan bazooka pil macam biasa, kemudian urut seminit dua pada zakar seminggu sekali. Biasanya isi yang mengembang ini akan jadi lebih gemuk dan pembesaran jadi lebih cepat.

Makna Kena Buat Untuk Panjangkan Zakar Dahulu?

 

Saya masa ni masih nak dapatkan panjang dulu. Sebelum ni 3.5 inci bersamaan 9cm. Dapat 2cm baru ada 11cm. Aim mahu dapatkan 15cm atau 6 inci. Kalau sebulan 2cm, 3 botol cukuplah untuk dapat 6cm total. Lepas dah dapat panjang yang diingini barulah kita makan untuk besarkan.

Hasil Selepas 3 Botol Makan Bazooka USA

Hasil makan bazooka pills usa ni lepas 3 botol saya cuma dapat 5cm. Saya pun tidak pasti kenapa. Akan tetapi saya cukup berpuas hati bila zakar 3.5 inci sudah mencecah 5.5 inci, bermakna penambahan 2 inci dalam 3 bulan.

Cara Besarkan Zakar Dengan Bazooka USA + Minyak Lintah

 

Saya teruskan memakan bazooka usa lagi 2 bulan. Memang rasa nak muntah nak menelan benda ni setiap hari. Tapi keadaan dalam bilik sudah semakin hangat dan berstamina tinggi selepas amalkan bazooka usa ini. Kesan tahan lama dapat sewaktu 1st time makan bazooka ni lagi.

Untuk besarkan zakar, saya cuma sapu minyak lintah seminggu sekali. Tetapi tidak mengurut jelqing. Kalau urut jelqing ni urut menarik dari pangkal ke hujung zakar supaya memanjang. Itu yang sebabkan isi yang menggemuk itu memanjang. Sebaliknya saya cuma “gentel telur” main minyak 1-2 minit.

Jom Baca : Cara Urut Zakar Supaya Cepat Panjang

 

Hasil yang diterima pada botol keempat untuk menggemukkan zakar adalah dengan melihat ukur lilit zakar. Semasa zakar saya berukuran 9cm, ukur lilit zakar semasa menegang adalah 7cm. Besar sikit dari lighter. Dalam 3 bulan masa nak dapatkan panjang, memang ada penambahan besar sebanyak 1cm.

Jadi ukur lilit masa ini adalah 8cm dan panjang zakar adalah 14cm. Bulan pertama nak dapat besar saya dapat penambahan ukur lilit sebanyak 2cm dan pada bulan ke dua 2.5cm. Saya juga dapati pemanjangan masih juga berlaku semasa cuba membesarkan zakar. Saya mendapat penambahan 1 inci lagi menjadi 6.5 inci panjang dan besar dari 8cm ukur lilit menjadi 12.5cm atau 5 inci. Masa ukur saya tak sangka boleh dapat zakar sama besar dengan botol bazooka usa, memang tebal.

Itulah dia cara besarkan zakar sebenar dengan bazooka usa. Saya telah mencubanya sendiri, dalam 5 bulan (5 botol) makan bazooka usa. Saya mendapat panjang 3 inci dan besar hampir 2 inci. Memang tidak pernah sangka tetapi dalam masa berusaha ni juga, dalam bulan ke 3 isteri telah dikesan berbadan dua.

Hasil Makan Bazooka Selepas Setahun

 

Ini merupakan gambar saya selepas berjaya besarkan zakar, hasil mengambil produk pil bazooka usa.Siap dapat anak lagi yang pada gambar berusia 5 bulan. Selepas setahun, saya masih mempunya saiz zakar yang kekal sama sewaktu berhenti makan bazooka usa dulu. Kesan besar dan panjang masih kekal dan tidak berubah.

Itu adalah sedikit sebanyak testimoni bazooka usa saya, didalam cubaan mendapatkan saiz zakar idaman. Saya dapati jika ikut seperti yang disarankan, sebotol minyak lintah sudah mencukupi. Apa yang saya buat adalah buang ego dalam diri, walaupun saya dah tahu cara urut zakar yang sebenar, yang berkesan dan buahkan hasil; namun saya tidak buat ikut pandai – pandai sendiri. Saya ikut seperti yang disarankan. Ternyata benar hasilkan zakar yang besar, panjang dan mantap.

Jom Baca : Berapa Harga Bazooka USA Dan Cara Beli

 

Cara besarkan zakar yang diturunkan oleh seller bazooka usa diatas, kini saya kongsi kepada anda. Dalam keadaan ingin membesarkan dan panjangkan zakar apa yang penting adalah positif dan jangan mudah marah. Jangan terlalu memikirkannya. Dan jangan terlalu obses. Nanti anda pening memikirkannya. Semoga cara besarkan zakar ini bermanfaat untuk anda.